Friday 22 February 2013

BN TERNYATA LEBIH BERTANGGONGJAWAB. WALAUPUN TEWAS DI BEBERAPA KAWASAN, PEJABAT PENYELARAS DAN PUSAT PERKHIDMATAN BN TERUS MENABUR BAKTI.


BN TERNYATA LEBIH BERTANGGONGJAWAB. WALAUPUN TEWAS DI BEBERAPA KAWASAN, PEJABAT PENYELARAS DAN PUSAT PERKHIDMATAN BN TERUS MENABUR BAKTI.

Benar tulisan MyKMU yang menyatakan bahawa, BN tidak pernah meninggalkan rakyat walaupun tewas di kawasan terbabit.  Pemimpin-pemimpin BN pun tidak henti-henti berkhidmat, tak seperti yang sering ditohmahkan puaktertentu, hanya Datuk Seri Najib Tun Razak dan Tan Sri Muhyiddin sahaja yang berkhidmat, lain orang tidur.
Sambung penulis blog tersebut, nak bersumpah tak reti, tapi terus teranglah kan, daripada menang (2008), sampai sekarang, penulis tak pernah jumpa ADUN kawasan penulis mengundi.  Walaupun tidak menetap disitu, tapi hari-hari ke situ kerana urusan keluarga.
Ada juga tanya-tanya mak, "ADUN PKR tu ada datang mak?", mak jawab balik, "rupa dia pun tak kenal"......gelak penulis.
Lebih teruk lagi, kawasan itu walaupun dimenangi PKR, tapi ada pulak penyelaras DUN PKR, orang lain pula.  Biasanya penyelaras ni hanya untuk DUN yang kalah, DUN yang menang pun ada penyelaras juga?  Nampak sangat ADUN berkenaan makan gaji buta dan tidak bekerja.
Jadi kalau ada dakwaan hanya pemimpin tertinggi BN sahaja yang bekerja keras, pemimpin lain tidur, penulis berani potong jari, kenyataan itu tidak benarlah (sekurang-kurangnya dari apa yang penulis nampak di kawasan penulis).

No comments:

Post a Comment