Thursday 21 February 2013

TAN SRI MUHYIDDIN LAWAT SG SIPUT MEMPERKUKUHKAN KEKUATAN BN DI PERAK.


TAN SRI MUHYIDDIN LAWAT SG SIPUT MEMPERKUKUHKAN KEKUATAN BN DI PERAK.
Tan Sri Muhyiddin melawat pasar dan lot kedai baru di Sg Siput. Beliau kerap ke Perak kerana tugasan dan hubungan baik dengan MB Perak sejak zaman YB Tajol Rosli menjadi MB lagi. Kalau ada majis hari jadi Tan Sri, Dato Seri Zambry tentu ada. YB Ir Hasni dari Pontian pun `blue eye’Tan Sri dan tidak mustahil beliau dilantik MB Johor di masa akan datang. Ramalan penulis sahaja. Jangan panik dan marah.

Sg Siput menjadi kubu kuat Dato Seri Samy Vellu sebelum tumbang ke tangan pembangkang. Masih termiang di teliga penulis percakapan Dato Seri Samy Vellu yang mencabar pihak lawan bertanding di Sg Siput jika nak melihat beliau berundur dari jawatan Presiden MIC.

Pengundi Sg Siput kebanyakannya pengundi bangsa India dan wajarlah pemimpin BN berikrar membantu kaum India termasuklah pinjaman mikro.

Selesai lawatan di Pasar Sg Siput, Tan Sri bergegas ke Dataran Kemas  dimana Tan Sri memberitahu rakyat bahawa Kerajaan senantiasa menambahbaik kehidupan rakyat melalui perancangan rapi.
Beliau berkata pembangkang terasa amat dan tergugat dengan sokongan rakyat termasuk penyokong pembangkang, terhadap BN. Program transformasi ekonomi, politik dan social menampakkan usaha `rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan’.

No comments:

Post a Comment