Monday 10 March 2014

BENAR KATA TERESA KOK. 2014 TAHUN MALANG BUAT ANWAR IBRAHIM


Penulis pernah mengulas mengenai video ONEderful CNY2014 baru baru ini   http://nasirwise.blogspot.com/2014/02/tahun-kuda-tahun-malang-anwar-ibrahim.html

Betul kata Teresa Kok dan Pakar Feng Shui di dalam video ONEderful Malaysia CNY 2014 yang meramalkan Tahun Kuda di Malaysia adalah luar biasa kerana berlaku pelbagai kenaikan. Juga diperkatakan Malaysia Ringgit yang bermakna  `ma bai’ atau `nasib baik pun hilang’ sepertimana ulasan penulis di sini 
http://nasirwise.blogspot.com/2014/02/teresa-kok-cuba-guna-you-tube-untuk.html

Pada ketika itu, penulis menulis tentang penolakan Mahkamah Persekutuan sebulat suara rayuan Anwar Ibrahim untuk mengenepikan atau menghalang Tan Sri Dr Shafee Abdullah menjadi Ketua Pendakwaraya kes rayuan pembebasan Anwar Ibrahim di dalam Kes Liwat Anwar-Saiful. Kes nya sedang berjalan di Mahkamah Rayuan.

Nasib beliau terus malang apabila Majlis Peguam Malaysia meminta SPR menguatkuasakan undang undang dan mengambil tindakan keatas mereka termasuk Anwar Ibrahim yang berkempen di Kajang sebelum hari penamaan calon lagi. Majlis Peguam selalunya memihak kepada Pakatan Rakyat.

Terkini, DS Anwar Ibrahim di dapati bersalah meliwat Saiful Bukhari dan di penjara 5 tahun. Akibatnya beliau hilang kelayakan bertanding di PRK N25 Kajang. Umum tahu isteri beliau akan menggantikan nya. Bagaimana pula dengan Parlimen Permatang Pauh. Gujur kah kelayakan DS Anwar Ibrahim?

Entah apa lagi nasib malang yang akan menimpa Anwar Ibrahim di tahun kuda ini. 

No comments:

Post a Comment