Wednesday 22 August 2012

MISSION POSSIBLE `BN TAWAN PULAU PINANG PRU 13’-KENAPA DAN MACAMANA?


sekadar pandangan...

DAP dan Lim Guan Eng yakin bahawa mereka akan menang di Pulau Pinang di dalam PRU13 nanti kerana faktor sokongan  kaum cina bandar khasnya.
Tetapi Penulis berpendapat BN akan menawan balik Pulau Pinang kerana Pulau Pinang adalah sebuah negeri yang mempolupori kegiatan anti Islam dan anti hudud (Karpal Singh di Parlimen Bukit Gelugur), penyokong aktiviti LBGT, purulisma agama (persamaan agama Islam dengan agama lain), penyokong kuat negara Israel, Freemason, penggunaan Kalimah Allah oleh agama lain dan pengamal LIWAT (Brother Anwar Ibrahim di Parlimen Permatang Pauh) dan pusat rasis dan penindasan kaum India dan Melayu termasuk peniaga Melayu dari sekecil perniagaan gerai kepada sebesar perniagaan Penswataan Pelabuhan Pulau Pinang , berkiblatkan PAP Singapura, Chin Peng dan Mat Indera, pemansuh (eraser) DEB dan pemaju rumah kos tinggi rakyat. (Lim Guan Eng di Parlimen Bagan)
Rakyat dan pengundi Pulau Pinang Melayu Islam wajib menghukum DAP dan Pakatan Rakyat dengan TIDAK MENGUNDI DAP atau PKR atau PAS kerana idealogi anti Islam dan anti hudud yang diperjuangkan, kemaksiatan yang di dilakukan dan ditaja, penindasan dan sikap rasis terhadap kaum Melayu dan India yang diamalkan.
BN boleh menawan Pulau Pinang jika polisi diumum dan dilaksanakan, bantuan kewangan kepada pendidikan Melayu, Cina dan India dihulurkan, program turun padang diPulau Pinang khasnya kubu kuat DAP.PKR dan PAS digembelingkan dan dikerapkan, program transformasi Kerajaan (ekonomi, politik dan sosial) digariskan dan dilaksanakan, serta cara dan stail pemerintahan yang mempunyai konsep 1 Malaysia-Rakyat didahulukan dan pencapaian di utamakan.
Penawanan semula Pulau Pinang ini akan menjadi kenyataan jika Kerajaan Pulau Pinang terus memusuhi dan menindas rakyat (penduduk dan peniaga) dan keberkesanan jentera BN me `expose’ kecurangan dan kegagalan DAP dalam pentadbiran.
Tunggu laporan dan cadangan strategi penawanan semula Pulau Pinang oleh BN di nasirwise.blogsport.com.Tunggu.......
Ikhlas dari
Nasirwise.blogspot.com

2 comments:

  1. Harap tuan dpt keluarkan strategi yg radikal..

    ReplyDelete
  2. Seluruh Tenaga UMNO mesti memastikan yang DSAI Permatang Pauh dikalah sebelum PRU 13. UMNO perlu menyerang Permatang Pauh. Faktor2 mengenai DSAI mesti diberi pada orang Melayu Permatang Pauh agar mereka memahi siapa DSAI yang sebenarnya.

    ReplyDelete