Friday 20 February 2015

CERAMAH KES LIWAT OLEH TS SHAFEE PERLU DI ADAKAN DI LUAR NEGARA JUGA


Penulis terkejut membaca artikel oleh Meden Info yang mengatakan ada kemungkinan Kak Jijah menelefon Kak Mah memohon kerjasama atau campurtangan beliau agar roadshow penerangan kes Liwat Anwar Ibrahim oleh Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah di berhentikan. 
Ia mungkin  benar benar memberikan pencerahan yang sangat baik dan hadirin semakin faham dengan kedudukan sebenar kenapa Anwar didakwa dan dihukum, kredibiliti Saiful dan paling penting dalam kes ini TIDAK ADA berlakunya sebarang Konspirasi seperti yang dilaungkan oleh Anwar.

Mengapa ia harus di hentikan. Pada saya, usaha penerangan dalam negara perlu dihebatkan dan roadshow di luar negara mesti di perkenalkan. Siri penerangan Para Duta Asing di Malaysia perlu dilaksanakan. Para pelajar Malaysia juga perlu di hampiri dan di beri penerangan. Puak Anwar telah berselindung dengan fitnah dan pembohongan terlalu lama iaitu lebih 6 tahun.


http://medan-info-kita.blogspot.com/2015/02/benarkah-kak-wan-ada-whatsapp-kak-mah.html

3 comments:

  1. Roadshow kes liwat anwar 2 harus dilancarkan diluar Negara kerana Ketum bapak homo sudah banyak kali menghina kerajaan Negara nya sendiri. Tidak mengaku bersodomi tetapi itu kes konspirasi politik dan mahkamah bersebahat dengan penjenayah pembunuh Altatunya.

    Aku harap Roadshow anwar Liwat 2 di lancarkan di Singapura kerana Singapura adalah tempat BBC, CNN,ABC, ANI, TBV dan banyak lagi Negara yang mempunyai stesyen untuk menghebahkan ke Negara Britain, America, Australia, Indonesia, Taiwan, Japan, Hongkong dan lain lain negeri. Semalam beberapa banyak kali BBC menghebahkan keburukkan kerajaan BN termasuk PM Najib tentang kesah Sirul, sodomi anwar 2, 1MDB dan kes Sabri yang di wawancarakan oleh seorang wakil dari Singapura, namanya seperti orang India, seorang betina bercakap dengan wakil BBC.

    ReplyDelete
  2. Sokong sgt2...kuasa pencerahan sebenar....berikan fakta sebenar....padamkan fitnah yg sgt2 memperbodohkan massa dgn segera...

    ReplyDelete
  3. Orang marah bila saya keluarkan tentang DSAI... but bukankah itu yang sepatutnya di war-warkan. kenapa bila kisah MEREKA, MEREKA sokmonya betul... tapi bila kisah KITA, sokmonya salah.... luaskan sahaja Tan Sri hebahan ini. Kita betul!!! nak takut apa!!!
    http://feeyafariesya.blogspot.com/2015/02/video-pendedahan-liwatii-dari-tan-sri.html
    http://feeyafariesya.blogspot.com/2015/02/punyalah-fanatik-anwar-ibrahim-sampai.html

    ReplyDelete