Monday 18 February 2013

HIMPUNAN ANAK ANAK KELANTAN DAN IMPAKNYA


HIMPUNAN ANAK ANAK KELANTAN DAN IMPAKNYA
Semalam berlansungnya Himpunan Anak Anak Kelantan di Stadium Putra. PM DS Najib telah memberikan jaminan bahawa Kerajaan BN akan melakukan sesuatu untuk mengekalkan atau mengembalikan hak memiliki tanah orang Kelantan. Lebih banyak peluang pekerjaan akan diwujudkan, bekalan air yang lebih bersih dan pembangunan fisikal yang pesat serta pelaburan FDI yang tinggi jumlahnya.

Tok Pa BOLEH. RED WARRIORS BOLEH, BN BOLEH TADBIR KELANTAN

Angin perubahan sedang bertiup kencang di Kelantan untuk menukar Kerajaan PAS kepada Kerajaan BN. Rakyat Kelantan sudah bosan dengan kemunduran dan kemiskinan dan yang lebih memilukan pendirian kerajaan Islam Kelantan membenarkan Kalimah Allah digunakan di dalam Bible versi Bahasa Malaysia, bersedudukan dengan Parti DAP yang amat jelas membenci Islam dan menentang Negara Islam dan akhirnya bersekongkol dengan PKR yang mendokong aktiviti homesekual dengan alasan `kebebasan manusia’, memuliakan LBGT, mengagongkan ideologi Pluralisma.

Ya Allah izinkan BN menerajui Kelantan supaya rakyatnya akan lebih sejahtera dunia dan akhirat. Engkau bukalah hati hati rakyat Kelantan khasnya penyokong PAS, DAP dan PKR supaya mengundi BN di dalam PRU13 nanti.

No comments:

Post a Comment