Friday 14 June 2013

CADANG AIR ASIA X IKLAN PERKHIDMATAN DALAM TABLOID KEADILAN, THE ROCKET DAN HARAKAH

 Penulis merasa bertambah geram apabila seorang lagi orang Melayu sealiran dengan Azran Rani Osman. Beliau yang penulis maksudkan ialah Datuk Nazir Tun Razak, adik PM Malaysia.

Datuk Nazir memuji dan mengelar Azran seorang pemimpin besar. Mungkin kerana Azran boleh bertahan menerima tekanan dan kritikan orang Melayu.

Penulis harap kita semua teruskan sokongan membaikot Air Asia, Air Asia X, Tune Hotels dan Tune Money dan apa jua yang sewaktu dengannya..


Kepada usahawan Bumiputera yang kaya raya, elaklah berurusan dengan CIMB. Kalau ada fixed deposit, keluar dan simpan di Bank Islam atau Bank Muamalat atau Bank  Rakyat. Kalau ada duit, `retire’ pinjaman dengan segera dan pinjam di bank lain.

Penulis berharap sangat Air Asia mengiklankan perkhidmatannya di Tabloid Harakah. The Rocket dan KeAdilan Daily. Dengar cerita `circulation’nya telah meningkat jutaan naskah sehari.


Penulis risau ada bloger yang akan mengujudkan laman blog `GERAKAN ANTI AIR ASIA’ satu hari dimana semua kelemahan dan tindak tanduk Air Asia group of companies akan di `highlight’ di laman ini. Ia merupai blog `GERAKAN ANTI PKR’ mahupun `AIDC ataupun `GELAGAT ANWAR’ yang effektif dan informatik terkini.

No comments:

Post a Comment