Saturday 26 July 2014

PRESIDEN PAS AKUI PENDEKATAN POLITIKNYA SUDAH BERUBAH

Presiden Pas akui pendekatan politiknya makin berubah



Semalam Presiden PAS mengecewakan rakan rakan didalam Pakatan Rakyat. Presiden PAS menyokong supaya Tan Sri Khalid Ibrahim di kekalkan sebagai MB Selangor sekurang kurangnya  sehingga tamat tempoh penggalnya. 



Presiden PAS membuat pengumuman di Marang Terengganu kemungkinan besar untuk mengelakkan hujanan telefon oleh DS Anwar Ibrahim dan rakan rakan untuk menganyakan mengapa Haji hadi membuat keputusan tesebut.



Apabila di tanya pemberita mengapa membuat keputusan menyokong TS Khalid, Haji Hadi menjawab pendekatan  politiknya sudah berubah berdasarkan dan faktor pengalaman, ilmu pengetahuan dan suasana politik negara mencorakkannya.  Penulis ingin menanbah iaitu keuzuran di Hospital Tukri dan kemudiannya di IJN. Mungkin keuzuran yang membuatkan seseaorang insaf akan keegoan masing masing. Penziarahan PM ke IJN serta pendekatan persahabatan, membuatkan sesorang memikirkan kembali pendirian lama.





Alhamdulilah.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140726/po_03/Presiden-Pas-akui-pendekatan-politiknya-makin-berubah#ixzz38YOqa9uQ
© Utusan Melayu (M) Bhd 

1 comment:

  1. Politik PAS berubah selepas keputusan PRU-13 kot.

    ReplyDelete