Sunday 17 March 2013

PI BALA, PENYIASAT PERSENDIRIAN TAJAAN PKR MATI AKIBAT SERANGAN JANTUNG



Kematian P Bala memberikan impak positif dan negative kepada banyak pihak. PKR tentu sekali menerima tamparan hebat kerana mendiang P Bala tidak boleh diarak lagi seluruh Malaysia untuk `mengelirukan’ fakta. Penulis, yang juga pesakit jantung, merasa kematian beliau disebabkan beliau terlalu penat diarak atas bawah. Kemudian dicampur dengan tekanan untuk bercakap bohong. Habuan dari PKR telah diterima dan terpaksa bercakap pro PKR Penulis sedia maklum PRU13 sudah hampir dan kelibat P Bala mustahak di Malaysia. Beberapa tahun yang lalu, beliau tinggal bersembunyi di India. Makan tidur hidup macam seorang Maharaja boleh mempercepatkan mendapat penyakit jantung.
Kematian B Pala juga akan membantutkan usaha serangan `lama’ PKR terhadap DS Najib. Sukar sedikit guna isu penglibatan DS Najib dan DS Rosmah di dalam pembunuhan Atantuya. PKR kena mengaitkan kematian akibat sendiwara UMNO. Nasib baik P Bala tidak dimasukkan ke hospital kerajaan. Jika tidak, PKR akan tuduh Kerajaan terlibat meracun ke, membunuh ke, macam macam.
PKR sekarang merancang menggunakan perkhidmatan bapa Saiful (yang kena liwat dengan DS Anwar) untuk menyerang UMNO dan BN. Pembelotan bapa Saiful terhadap Saiful amat menyedihkan. Satu `lession’ yang boleh dipelajari di sini ialah dalam politik, musuh semalam boleh menjadi kawan hari ini.
Syukur Allah memberikan sedikit. laluan kepada BN. Mohon Allah meneruskan pertolongan kepada BN dan UMNO khasnya mentadbir Negara Malaysia.

3 comments: