Sunday 4 May 2014

TAN SRI NO GOLFING PLEASE


TPM Tan Sri Muhyiddin Yassin diberitakan akan melakukan lawatan rasmi ke Uzbekistan mulai Isnin ini. Kalau bertujuan merapatkan hubungan perdagangan, pendidikan dan pelancongan  dua negara, penulis amat menyokongnya. Tetapi jika hendak selit sana sini `golfing', itu yang tidak elok. Gian nak main golf mesti di kawal terutamanya ketika bekerja.Penulis tidak sanggup membaca cacian puak pembangkang terhadap pemimpin negara.

4 comments:

  1. takkan nak main futsal kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penulis harap isu kononnya majlis perasmian 3 jam dan golf 10 jam di Dubai, kembali di sensasikan semula oleh musuh politik. Masalahnya mereka amat efektif 'create' sesuatu cerita tetapi BN lambat dan lemah menangkis fitnah.

      Delete
  2. takkan nak main BOLA SEPAK kot... ohhh demam BOLA SEPAK Piala Dunia... tapi lebih baik main golf dibiaya oleh kerajaan negara yg dikunjung daripada keluar negara MAIN BUNTUT atau pompuan tempatan.... ZINA namanya.... ALLAH SWT LEBIH MENGETAHUI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penulis ingin ingatkan Tan Sri kerana penulis sekampong dan bersaudara. Dua isu. Maklumat rasmii bocor di Pejabat TPM dan yang berkaitan termasuklah tiketing. Keduanya Di Dubai 3 jam acara rasmi dan 10 jam golfing seperti di jadual. Ia memberi implikasi banyak. Kerja sikit rekreasi lebih. Najib kerja Muhyiddin main golf. Ini yang wajar dielakkan. Banyak TPM sahaja, malah semua Menteri , pegawai Atasan kerajaan termasuk Duta, CEO GLC. Penulis harap Tan Sri Muhyiddin tidak berperangai seperti yang di katakan. Penulis sokong Puan Sri membantu tugasan Tan Sri di luar negara. Ada kenaikannya

      Delete