Friday 27 June 2014

PRESIDEN PETRONAS KENA LETAK JAWATAN

LikeJika benar bagai di tulis oleh rakan fb Jawa Bernam, yang Presiden PETRONAS mengaku yang dia adalah ahli Cabang Shah Alam dan mengundi calon PR semasa PRU13 yang lalu, adalah wajib Presiden PETRONAS itu meletakkan jawatan dengan serta merta. 
Nampak sangat PM tidak kisah dengan keadaan `duri dalam daging' ini dan nampaknya `political intelligence' UMNO/BN tidak buat kerja dan malas atau khainat pada parti.
Andaikata Presiden PETRONAS ini tidak meletakkan jawatan, penulis cadang YAB Perdana Menteri DS Mohd Najib Tun Razak sahaja yang meletakkan jawatan. Kesalahannya cuai kerana tidak bertindak kepada Presiden PETRONAS yang berlainan ideologi politik.
Saranan penulis yang keadaan atau iklim politik masakini, memerlukan seorang PM setegas dan seberani Tun Dr Mahathir. Mantan Tun Dr Mahathir melucut jawatan Timbalan Perdana Menteri, dan ayuh DS Najib, lucut jawatan Presiden PETRONAS.



1 comment:

  1. Cuai, tak ambil kisah, lembab, bengap, tuli, bebal, dungu, bodoh, liberal, perasan bagus dan perasan hebat. Siapa tu ye..... Elok la letak jawatan sebelum nasi menjadi bubur. Nk tunggu bila lg oiii...

    ReplyDelete