Sunday 21 April 2013

SYABAS PENGUNDI DAN RAKYAT CINA PELABUHAN KLANG. INI LAH MALAYSIA YANG SEMUA IDAMKAN.



 

Pada malam 20hb April 2013 bertempat di Pelabuhan Klang telah  berlangsung Majlis Ramah Mesra Bersama PM. Seramai lebih kurang  60,000 masyarakat Cina hadir untuk meraikan kehadiran PM. Selain PM, Datuk Michelle  Yeoh, pelakon antarabangsa kelahiran Ipoh, Perak dan Datuk Lee Chong Wei turut datang ke Majlis  tersebut.

 

Penulis amat gembira dengan penglibatan masyarakat Cina di sana yang hadir memberikan sokongan secara langsung dan tidak langsung. Bilangan hadiran telah tercatit di dalam Malaysia Book of Records.

 

Signifikan kepada Majlis ini pada BN ialah ia nya diadakan selepas penamaan calon. Selain daripada itu, Pelabuhan Klang adalah kerusi yang akan ditandingi oleh MB Selangor, TS Khalid Ibrahim. Dan yang paling teruja, sokongan terbuka Datuk Michille Yeoh kepada BN dan PM DS Najib Tun Razak.

 

Penulis harap ia akan diterjemahkan sokongan lisan ini kepada undi BN pada 5 hb Mei 2013 nanti. Penulis ingin bersama sama rakyat Cina hidup aman damai. Penulis sokong BN kerana BN mendahulukan rakyat tanpa kira kaum. Yang baik ini, rakyat Malaysia kena ambil.

 

Penulis harap selibreti dan ikon ikon Negara seperti Datuk Michelle Yeoh, Datuk jimmy Choo dan ikon berbangsa Tionghua, turun padang di pentas anjuran masyarakat Cina terutamanya, membantu PM dan BN memenangi PRU13 ini.

No comments:

Post a Comment