Monday 30 December 2013

CHENG BAKAL JADI PUSAT PELACURAN JIKA PIHAK BERKENAAN `TIDUR’



Penulis difahamkan sebuah pusat maksiat sedang beroperasi di deratan kedai Old Town White Cafe. Bertempat di tingkat atas Kedai Kopi Cina, berbelakangan dengan Restoran Nasi Ayam Gemas.

Ia lebih jelas beroperasi sebelah malam di mana akan ada 2 pemuda bersantai menunggu pelanggan di tangga naik ke tingkat atas.

Penulis harap pihak berkenaan (Majlis Bandaraya, Imigesen, PDRM dan JKKK khasnya YB Hj Sazali Md Din, ADUN Paya Rumput) berbuat sesuatu supaya kawasan komersil Cheng tidak menjadi seperti Melaka Raya di Melaka ataupun di Puchong di Selangor. Pencegahan awal boleh mengelakkan pusat maksiat tumbuh bagaikan `cendawan’.

Kawasan Komersil Cheng (TESCO CHENG) telah mempunyai sebuah hotel bajet SANDY HOTEL dan besar kemungkinan aktiviti maksiat akan menjadi jadi.

Penulis harap rakan rakan yang membaca artikel pendek ini, memanjangkan kepada pihak pihak berkenaan. Penulis cuba tulis di `status’ YB Sazali tetapi seperti biasa artikel akan di `delete’ segera oleh ADMIN. Maka berlakulah facebook yang bersifat `one way traffic’. Macamana hendak mendapatkan feedback dari pengundinya?.

Jika ADUN ada keadah yang senang untuk berinteraksi, sila war war kan kepada ramai.


No comments:

Post a Comment